Koliko google plaća izdavačima?

Koliko postotak od zarade oglasa google plaća izdavačima oglasa? Ovo je jedno od najproblematičnijih i neodgovorenih pitanja za webmastere. Google nigdje nije rekao koliki postotak google plaća izdavačima i to je vjerojatno jedna od najčuvanijih njihovih tajni. Ovdje ćemo iznijeti što znamo i što smo naučili o Googleovoj politici plaćanja i nadamo se da ćemo probiti u neke od googleovih tajni. Da zadrži izdavače oglasa (vlasnike stranice) sretnima sa Adsenseom važno je za Google održati Adsense kao prvi i primarni izvor izdavačima oglasa. Prema tome čini se da Google plaća priličan iznos od zarade oglasa preko Adsense programa izdavačima oglasa. Prema članku koji je napravio Digital Point i koji je izdan u NewYork Times (Link) imamo razloga vjerovati da Google izdavačima plaća 70% do 80% od zarade oglasa. Zašto Google to drži u tajnosti? Mogući razlozi za to su: Polica osiguranja za program. Ako Google otkrije tu tajnu javnosti onda će drugi pružatelji oglasa (Googleovi konkurenti) sigurno ponuditi veće postotke izdavačima da ih više privuku k sebi. Znati tko koliko zarađuje nebi bilo dobro izdavačima oglasa. Izračunavanje isplate Google Adsensea. Ono što znamo je da Google prima novac od oglašivača svaki put kada netko klikne na njihov oglas. Tada je zarada podijeljena sa izdavačima. To ide ovako: cijena klika je automatski generirana od Googleovog “Smart Price” sistema – ovo plaćaju oglašivači. određeni postotak je priznat na ovu cijenu, koja rezultira u dijeljenju zarade između izdavača oglasa i Google™.