Kako radi Adsense?

U ovom članku saznat ćete kako radi Adsense. Tko su vrste ljudi koji sudjeluju u sistemu te na kakve metode plaćanja se bazita Google Adsense sistem. Google oglašivački sistem ima tri različite vrste ljudi: Oglašivači: Oni koriste Google AdWords program da oglašavaju njihove oglase ne samo na rezultatima pretraživanja nego i na web stranicama od drugih blogova i sajtova koji sudjeluju u Adsense programu. Oni imaju mogućnosti biranja na kojim stranicama žele da se njihovi oglasi pojavljuju. Izdavač oglasa: Vlasnici stranica ili blogova koji sudjeluju u Google Adsenseu tako da ga koriste za prikazivanje oglasa na svojim sajtovima. Oni to rade stavljanjem JavaScript koda na određena mjesta na svojoj stranici. Imaju na izbor odabrati formate, boje, tekst i puno drugih optimizacija na oglasu da ga učine da savršeno pristaje na njihovu stranicu. Google Adsense također pruža i odlične statistike za izdavače oglase tako da oni mogu pratiti i maksimizirati efikasnost oglasa na njihovim stranicama. Posjetitelji stranica: Kada posjetitelj posjeti stranicu koja je u Google Adsensu on vidi različite oglase na nekim područjima stranice ili bloga. Ako on klikne na jedan od tih oglasa Izdavač dobiva određenu količinu novca koje oglašivač plaća Googleu preko usluge AdWords. Ovako možemo zaključiti ukratko kako radi Adsense program: 1. Izdavač oglasa se prijavi na program. 2. Stavlja oglase na sajt prema: AdSense™ kriterijima filtriranja vlastitim opcijama (filtriranje oglasa) opcijama oglašivača 3. Izdavač prima određeni iznos od oglasa. Adsense se bazira na PPC i CPM metodama plaćanja. PPC (Pay Per Click) - Adsense PPC oglasi su tekstualni oglasi koji se prikazuju na stranici ovisno o filtriranju stranice. Kada posjetitelj klikne na oglas, oglašivaču je naplaćena mala svota novca, od koje google uzima dio a dio ide izdavaču oglasa. CPM (Pay Per Thousand Impressions) - Adsense CPM oglasi su tekstualni ili slikovni oglasi koji su ciljani na određenu stranicu. Oglašivač plaća svaki put kada je njegov oglas prikazan na stranici. U isto vrijeme dio novca ide izdavaču oglasa. U ovom slučaju oglašivač treba odabrati web stranice na kojem želi da se njegov oglas pojavljuje.