Google podržava opcije u Adsenseu pomoću kojih možete spriječiti oglase do određenog linka. Vrlo korisno ako imate dobru konkurenciju koja se oglašava na taj način. To filtriranje spriječava određen URL koji ste vi dodali da se pojavljuje na vašoj stranici. Na ovaj način možete filtrirati do 200 URL-ova. Iako je dobra stvar spriječiti određene oglase da se pojavljuju, izdavač oglasa može i pretjeratu u tom blokiranju i tako povrijede svoj kontinuitet zarađivanja. Mi ćemo vam pomoći sa nekoliko općenitih savjeta.
Kako koristiti alat filtriranja?
Prvo da razmotrimo koji su oglasi zapravo neželjeni!
- PSA’s (Public Service Ads – Oglasi javnih usluga) – Ovi oglasi se prikazuju kada Googleov “Media Bot” nije još posjetio stranicu. Da ovo izbjegne izdavač oglasa može izabrati da se oglasi prikazuju sa neke druge stranice ili da se jednostavno ispune bojom.
- Oglasi konkurencije – Ako preko svoje stranice izdavač oglasa prodaje neke proizvode ili usluge onda je ovo vrlo korisno jer može spriječiti konkurenciju da se oglašava na njegovim stranicama. Da blokiraju njihov URL, vlasnik stranice ih može naći na tražilici tražeći ključne riječi ili fraze koje su slične njegovoj temi sajta.
- Neciljani oglasi – Ponekad Adsense poslužuje oglase koji nemaju nikakve veze sa sadržajem stranice. Ovo se događa većinom zbog loše optimizacije stranice jer tada google nemože naći ključne riječi stranice.